Sunday, December 6, 2020

Коледно писмо до съдбата

 Уважаема г-жо Съдба ,

Дълбоко в себе си съм силно орален и раним малък чЕловек ,външно сложил психопатната маска на доминиращия и всеможещ,която се е срастанала до такава степен с мен като паразит който търси своя приемник ,за да оцелее и да се спаси . Малкото ранимо ''раче'' което се е скрило под трърдата и непробиваеме черупка на своите страхове .Изпитващо парализиращ страх да бъде слабо ,да отпусне контрола и да заяви ,че има нужда от любов - да даде и да получи ! Уважаема госпожа Съдба ,за Коледа си пожелавам да изпитам истинска интимност , отвъд добре отъпканата рамка на фалшива сексуалност ,заблуда и съблазъм ,онази която те разтапя и смирява ,онази божествената.

Уважаема ,благодаря ти са всички трудности и препятсвия с които ме засипа , всички ''наказания'' които се оказаха най-голямата ми благословия ,които ме научиха да развивам здрава твърдост и асертивност чрез последователност ,упоритост и воля отвъд ината .Предивзвика ме да кривна от добре отъпканата пътека на хаоса и хаотичността ,мотивираме да опозная очарованието на реда и последователността , за да мога да събера благоуханния прашец на преработените ми страхове .

Уважаема г-жо ,Благодаря Ви !

Поздрави

Просто Човек 

No comments:

Post a Comment